Публикатор

Wydział Organizacyjno Administrcyjny i Kadr

Do zakresu zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego i Kadr w szczególności należy:

  1. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych urzędu,
  2. opracowywanie regulaminu pracy urzędu,
  3. planowanie kontroli wewnętrznej,
  4. rozpatrywanie skarg i wniosków,
  5. analiza skarg i wniosków,
  6. obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora,
  7. obsługa kancelaryjna urzędu,
  8. gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora,
  9. obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy,
  10. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników urzędu,
  11. prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze,
  12. prowadzenie spraw związanych ze zmianą kategorii zaszeregowania i awansowaniem pracowników,
  13. kontrola dyscypliny pracy pracowników,
  14. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi pracowników,
  15. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,
  16. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych urzędu,
  17. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników urzędu,
  18. organizowanie kursów i szkoleń pracownikom urzędu,
  19. współpraca z instytucjami i jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń i doboru wykładowców oraz kandydatów,
  20. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
  21. nadzór nad rozwojem i prawidłową eksploatacją oprogramowania,
  22. administrowanie siecią komputerową i bazą danych urzędu,
  23. tworzenie bazy danych statystycznych oraz ich analiza i raportowanie,
  24. przygotowanie zestawień i raportów z systemu informatycznego dla innych komórek,
  25. prowadzenie spraw związanych z zakupem i naprawą sprzętu techniczno-biurowego,
  26. organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z zakresu działania wydziału,
  27. administrowanie majątkiem urzędu,
  28. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby urzędu oraz oddziałów zamiejscowych,
  29. prowadzenie spraw z zakresu bhp, ppoż. i oc,
  30. archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem urzędu,
  31. obsługa środków transportowych będących własnością Urzędu,
  32. utrzymanie czystości i porządku w urzędzie.

Informacje o publikacji dokumentu