Опубліковувач

Informacja o możliwości składania wniosków o zorganizowanie prac interwencyjnych

INFORMACJA
 o możliwości składania wniosków o 
zorganizowanie prac interwencyjnych (art. 51 ustawy)
(I nabór Fundusz Pracy)
 
      Informujemy, iż od dnia 24.02.2020r. do dnia 28.02.2020r. przyjmowane są wnioski o zorganizowanie prac interwencyjnych.
 
Zasady organizacji prac interwencyjnych:
1. Wnioski mogą składać pracodawcy lub przedsiębiorcy, którzy po 9 miesięcznym okresie zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, deklarują zatrudnienie na okres co najmniej 4 miesięcy w ramach umowy o pracę, tj.:
    - w pełnym wymiarze czasu pracy,
    - w niepełnym wymiarze czasu pracy (nie mniejszym niż ½ etatu).
 
2. Okres refundacji - 6 miesięcy.
 
3. Wysokość refundacji
Pracodawca lub przedsiębiorca zatrudnia osobę bezrobotną w pełnym wymiarze czasu pracy. Urząd Pracy zwraca pracodawcy lub przedsiębiorcy organizującemu prace interwencyjne część kosztów wynagrodzenia zatrudnionego bezrobotnego w wysokości 861,40 zł za pełny miesiąc oraz składkę na ubezpieczenie społeczne od refundowanego wynagrodzenia.
 
Organizacja prac interwencyjnych u beneficjenta pomocy
 
      W przypadku pracodawców i przedsiębiorców będących jednocześnie beneficjentami pomocy (beneficjentem pomocy jest podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na formę organizacyjno - prawną oraz sposób finansowania, który otrzymał pomoc publiczną) – prace interwencyjne będą organizowane w oparciu o przepisy dotyczące udzielania pomocy
de minimis wynikające z:
- ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy
   publicznej (Dz. U. z 2019r., poz. 1482 z późn. zm.),
- rozporządzenia Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013r. w sprawie
  stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy
  de minimis (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, str. 1),
 
- rozporządzenia Komisji (UE) Nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, str. 9),
- rozporządzenia Komisji (UE) nr 717/2014 z dnia 27 czerwca 2014r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy  
de minimis w sektorze rybołówstwa i akwakultury (Dz. Urz. UE L 190 z 28.06.2014, str. 45)
 
Szczegółowe informacje o zasadach organizacji prac interwencyjnych oraz wzory wniosków dostępne są na  stronie internetowej  bialapodlaska.praca.gov.pl oraz w siedzibach  urzędu: w Białej Podlaskiej - tel. 83 341 65 14, Międzyrzecu Podlaskim – tel. 83 341 66 33 i Terespolu – tel. 83 341 66 56.
 
Kompletne i prawidłowo sporządzone wnioski można składać w:
- Powiatowym Urzędzie Pracy w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 101 – Dział Instrumentów Rynku Pracy (pokój nr 2) oraz
- Oddziale Zamiejscowym Ewidencji i Rynku Pracy w Międzyrzecu Podlaskim – ul. Czysta 25 (pokój nr 15).
 
 
 
UWAGA: W przypadku  dużego zainteresowania organizacją prac interwencyjnych przy rozpatrzeniu wniosków będzie decydowała  kolejność ich wpływu  do  urzędu.

Załączniki

Wniosek o prace interwencyjne 2020
Wniosek o prace interwencyjne 2020.pdf 526 KB
(2)Załącznik nr 10
(2)Załącznik nr 10.pdf 745 KB
(2)Załącznik nr 11 rolnictwo
(2)Załącznik nr 11 rolnictwo.pdf 345 KB
Zgłoszenie krajowej oferty pracy 2020
Zgłoszenie krajowej oferty pracy 2020.pdf 196 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display