Wydział Organizacyjno Administrcyjny i Kadr

Print Drukuj

Do zakresu zadań  Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego i  Kadr w szczególności należy:

  1. opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora i regulaminów wewnętrznych urzędu, z zastrzeżeniem § 10 ust. 3 pkt 2 oraz § 20 ust. 8,
  1. obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora,
  2. obsługa kancelaryjna urzędu,
  3. gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora,
  4. obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy,
  5. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników urzędu,
  6. prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze,
  7. prowadzenie spraw związanych ze zmianą kategorii zaszeregowania i awansowaniem pracowników,
  8. kontrola dyscypliny pracy pracowników,
  9. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i  ocenami kwalifikacyjnymi pracowników,
  10. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,
  11. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych urzędu,
  12. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników urzędu,
  13. organizowanie kursów i szkoleń pracownikom urzędu,
  14. współpraca z instytucjami i jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń,
  15. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
  16. nadzór nad rozwojem i prawidłową eksploatacją oprogramowania,
  17. administrowanie siecią komputerową i bazą danych urzędu,
  18. tworzenie bazy danych statystycznych oraz ich analiza  i raportowanie,
  19. przygotowanie zestawień i raportów z systemu informatycznego dla innych komórek,
  20. prowadzenie spraw związanych z zakupem i naprawą sprzętu techniczno-biurowego,
  21. organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z zakresu działania wydziału,
  22. administrowanie majątkiem urzędu,
  23. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby urzędu oraz oddziałów zamiejscowych,
  24. prowadzenie spraw z zakresu bhp i ppoż.,
  25. obsługa środków transportowych będących własnością Urzędu,
  26. utrzymanie czystości i porządku w urzędzie.
Informacje o publikacji dokumentu